Staráme sa o počítačové siete viac ako 100-ke malých, stredných, ale aj pobočkám veľkých medzinárodných firiem od roku 2006.
Pre klientov poskytujeme IT služby v oblastiach:
Helpdesk
Hotline
Online podpora
Onsite support
Hardvérový servis zariadení.
Našim proaktívnym prístupom riešime problémy skôr, ako ich pocítite pri práci.
Navrhujeme komplexné IT riešenia v oblastiach:
Bezplatná IT analýza
Klient, ktorý chce mať IT bez stresu a starostí
Nemusíte sa rozumieť hardvéru a softvéru. Aj pri jeho výbere vám poradíme to najlepšie riešenie.
Technik periodicky preveruje funkčnosť systémov
Automatizovaným monitoringom systémov, bezpečnosti, serverov a koncových zariadení zbierame
dáta o výkone, dostupnosti, vyťaženosti a iných kritických faktoroch, a tým predchádzame problémom.
Sme silný a stabilný partner s kvalitnými referenciami a zrealizovanými projektmi (na trhu od roku 2006, spravujeme viac ako 100 firiem).
Služby máme postavené na ľuďoch – tím so širokým spektrom špecialistov.
Máme jedinečnú filozofiu, ktorá vytvára motivačnú WIN-WIN situáciu pre klienta a nás.
Silné firemné hodnoty.
Žiadne komplikované vypĺňanie formulárov a prihlasovanie sa do ďalších systémov.
Používame vlastné vyvinuté systémy na kontrolu a sledovanie kvality práce technikov.
Systém, ktorý zabezpečuje, aby ste len raz vysvetlili Vašu požiadavku technikovi a nemuseli ju znova opakovať ďalším technikom.
Vyvinuli sme systém, aby ste sa dovolali vždy najneskôr do 3 minút, priamo technikovi, ktorý Vám vie pomôcť. Pri preberaní hovoru má všetky informácie o Vás a Vašom probléme.
Bezpečnosť je pre nás na prvom mieste.
Na akékoľvek klientske zariadenie sa pripájame cez šifrované pripojenie.
Technici sú rozdelení do viacerých úrovní podľa ich skúseností a schopností, aby čo najlepšie vyriešili Váš problém.
Prejdeme si Vaše potreby, problémy, požiadavky a očakávania.
V prípade potreby podpíšeme NDA zmluvu.
Zistíme aktuálny stav počítačovej siete, systémov a IT manažmentu.
Identifikujeme oblasti zlepšenia a navrhneme zoznam riešení.
Odprezentujeme výsledky analýzy a návrhy riešení.
Podpíšeme zmluvu o dielo a projektovú dokumentáciu.
Pripravíme sa na riešenie.
Čo najrýchlejšie nasadíme, aby sme klientovi minimalizovali možné prestoje.
Doladíme, prispôsobíme systém a používateľov zaškolíme.
Za riešenie preberáme zodpovednosť a staráme sa oň v rámci našich služieb.
Najlepšie celý proces pochopíte z našej prípadovej štúdie na túto tému napísanej podľa reálneho prípadu.
Cenu za správu počítačovej siete navrhujeme individuálne, keďže každý klient má jedinečnú IT infraštruktúru, požiadavky a potreby. Vždy sa s klientom vieme dohodnúť na cene, ak by sa rozhodol, že mu stačia menej prísne pravidlá pri službe a akceptuje riziká. Základom pre vypracovanie cenovej ponuky je bezplatná analýza IT , ktorú realizujeme zadarmo.
Keď niekomu zaplatíte tak očakávate, že veci budú fungovať. Nie vždy to tak je, a preto tu je zopár bodov, na ktoré sa treba zamerať pri výbere firmy na správu Vášho IT, okrem rozsahu služieb a ceny.
Služby sú tak kvalitné ako ľudia, ktorí ich vykonávajú. Žiaden ITčkár nevie všetko v IT a nemá so všetkým v IT skúsenosti. Dodávateľská firma by preto mala mať tím vyskladaný z viacerých odborníkov na rôzne oblasti a k tomu ich mať rozdelených podľa skúsenosti.
ITčkár ako administrátor potrebuje plné práva prístupu do všetkého, aby vedel pracovať. Kvalitná IT firma by mala mať kvalitnú politiku hesiel a prístupov.
Kvalitná IT firma monitoruje všetko čo sa dá u klienta, aby dokázala zamedziť problémom ešte skôr, ako sa stanú obmedzením pre klienta.
Ako rýchlo dokáže IT obnoviť plnú funkčnú prevádzku IT? Koľko hodín práce všetkých zamestnancov sa stratí? Ako majú postupovať a koľko to bude trvať? Viete, že sa to dá spraviť aj tak, aby maximálny výpadok alebo strata bola rádovo v minútach? Máte vypracovaný havarijný plán, ktorý spĺňa Vaše požiadavky?
Ak niečo zálohujeme ešte to neznamená, že záloha je v poriadku a v prípade potreby bude bezproblémovo fungovať.
Preto pravidelne aspoň raz do týždňa treba testovať obnovu celého IT, respektíve podľa dohodnutého havarijného plánu, aby to bolo v súlade s maximálnou stratou dát.
ISO 9001 certifikovaná firma je zárukou kvality procesov vo firme, ktorá poskytuje služby klientovi, aby sa zamedzilo množstvám chýb v komunikácii a v procesoch a zabezpečila sa tak kvalita služby.
SMART hotline linka uľahčuje a spríjemňuje klientom komunikáciu s nami. Zároveň je dôležité vyhodnocovanie telefonických hovorov, čo technikom poskytuje spätnú väzbu a námety na zlepšenie.
Dôležitá je aj starostlivosť o zákazníka. Na to, aby firma poskytovala kvalitný zákaznícky servis by mala mať user-friendly zákaznícky portál ideálne prepojený s hotline linkou, kde zaznamenáva požiadavky klientov a sleduje ich riešenie.
Profesionálna IT firma sa prispôsobuje konkrétnym potrebám zákazníka, pružne reaguje na jeho podnety, komunikuje v čase, kedy to vyhovuje klientovi. Ak je to potrebné IT riešenia robí aj mimo pracovnej doby., resp. cez víkendy.
Každá firma je jedinečná. Chceme Vám dodať kvalitné riešenie na mieru podľa Vašich potrieb. Na to potrebujeme zistiť, aký je u Vás aktuálny stav IT, zistiť ako pracujete, aké sú Vaše problémy a kam sa chcete dostať v budúcnosti.