Správa počítačov

Správa počítačov

Staráme sa o počítačové siete viac ako 100-ke malých, stredných, ale aj pobočkám veľkých medzinárodných firiem od roku 2006.

IT služby v oblasti správy počítačovej siete

Pre klientov poskytujeme IT služby v oblastiach:

  • Technická podpora
  • Prevencia a proaktivita
  • Komplexné IT riešenia
  • Riešenia IT bezpečnosti
  • Predaj, servis a poradenstvo v oblasti hardvéru, softvéru a komplexných riešení

Helpdesk

  • SLA – garantované doby na začatie riešenia problému (aj na vyriešenie);
  • User friendly zákaznícky portál;
  • prepojenie hotline s helpdesk systémom;
  • SMART monitorovanie požiadaviek klientov, aby sme na žiadnu nezabudli v čase

Hotline

  • SLA - garantované doby na začatie riešenia problému (aj na vyriešenie);
  • Inteligentný manažment telefonátov so službou volania späť;
  • Automatické zaznamenávanie telefonických hovorov a generovanie požiadaviek z nich

Online podpora

  • okamžité riešenie požiadaviek klientov;
  • prístup na klientske zariadenie až po autorizácií klientom;
  • šifrované spojenia na klientske zariadenia;
  • prístup aj na mobilné zariadenie

Onsite support

  • výjazd technika priamo k Vám a vyriešenie na diaľku neriešiteľných problémov

Hardvérový servis zariadení.

Našim proaktívnym prístupom riešime problémy skôr, ako ich pocítite pri práci.

Navrhujeme komplexné IT riešenia v oblastiach:

  • Manažment IT bezpečnosti
  • Dáta a ich ochrana
  • Efektivita práce
  • Komunikácia a tímová práca

Bezplatná IT analýza

  • Pomocou bezplatnej IT analýzy môžeme spoznať ako pracujete, čo Vás v IT trápi, kam sa chcete v budúcnosti dostať.
  • Na základe analýzy zhodnotíme stav vášho IT a navrhneme riešenia.

Klient, ktorý chce mať IT bez stresu a starostí

Nemusíte sa rozumieť hardvéru a softvéru. Aj pri jeho výbere vám poradíme to najlepšie riešenie.

Technik periodicky preveruje funkčnosť systémov

Automatizovaným monitoringom systémov, bezpečnosti, serverov a koncových zariadení zbierame
dáta o výkone, dostupnosti, vyťaženosti a iných kritických faktoroch, a tým predchádzame problémom.


Prečo si vybrať AlfaPro na správu počítačovej siete

Partnerstvo

Sme silný a stabilný partner s kvalitnými referenciami a zrealizovanými projektmi (na trhu od roku 2006, spravujeme viac ako 100 firiem).

Tím

Služby máme postavené na ľuďoch – tím so širokým spektrom špecialistov.

Filozofia

Máme jedinečnú filozofiu, ktorá vytvára motivačnú WIN-WIN situáciu pre klienta a nás.

Hodnoty

Silné firemné hodnoty

V čom sme iní pri správe siete?

User friendly nahlásenie požiadavky

Žiadne komplikované vypĺňanie formulárov a prihlasovanie sa do ďalších systémov.

Sledovanie kvality práce technikov

Používame vlastné vyvinuté systémy na kontrolu a sledovanie kvality práce technikov.

Šetrite čas a nevysvetľujte 2- krát

Systém, ktorý zabezpečuje, aby ste len raz vysvetlili Vašu požiadavku technikovi a nemuseli ju znova opakovať ďalším technikom.

Inteligentný manažment telefonátov

Vyvinuli sme systém, aby ste sa dovolali vždy najneskôr do 3 minút, priamo technikovi, ktorý Vám vie pomôcť. Pri preberaní hovoru má všetky informácie o Vás a Vašom probléme.

Password policy

Bezpečnosť je pre nás na prvom mieste. 

Šifrované spojenia

Na akékoľvek klientske zariadenie sa pripájame cez šifrované pripojenie.

Viacúrovňová IT podpora

Technici sú rozdelení do viacerých úrovní podľa ich skúseností a schopností, aby čo najlepšie vyriešili Váš problém.

Postup pri preberaní firmy na správu počítačov a komplexnom riešení

  • 1

    Úvodný rozhovor

    Prejdeme si Vaše potreby, problémy, požiadavky a očakávania.

  • 2

    NDA zmluva

    V prípade potreby podpíšeme NDA zmluvu.

  • 3

    Analýza IT zadarmo

    Zistíme aktuálny stav počítačovej siete, systémov a IT manažmentu.

  • 4

    Správa z analýzy

    Identifikujeme oblasti zlepšenia a navrhneme zoznam riešení.

  • 5

    Prezentácia výsledkov a návrh riešení

    Odprezentujeme výsledky analýzy a návrhy riešení.

  • 6

    Zmluvná dokumentácia

    Podpíšeme zmluvu o dielo a projektovú dokumentáciu.

  • 7

    Príprava

    Pripravíme sa na riešenie.

  • 8

    Implementácia

    Čo najrýchlejšie nasadíme, aby sme klientovi minimalizovali možné prestoje.

  • 9

    Dolaďovanie a odovzdanie

    Doladíme, prispôsobíme systém a používateľov zaškolíme.

  • 10

    Každodenná starostlivosť a podpora

    Za riešenie preberáme zodpovednosť a staráme sa oň v rámci našich služieb.

Prípadová štúdia

Najlepšie celý proces pochopíte z našej prípadovej štúdie na túto tému napísanej podľa reálneho prípadu.

Hodnota našich služieb

Cenu za správu počítačovej siete navrhujeme individuálne, keďže každý klient má jedinečnú IT infraštruktúru, požiadavky a potreby. Vždy sa s klientom vieme dohodnúť na cene, ak by sa rozhodol, že mu stačia menej prísne pravidlá pri službe a akceptuje riziká. Základom pre vypracovanie cenovej ponuky je bezplatná analýza IT , ktorú realizujeme zadarmo.

Proaktivita

PROAKTIVITA

Nehasíme vzniknuté problémy, ale predchádzame im. Pomáhame v predstihu plánovať náklady.

DOSTUPNOSŤ

DOSTUPNOSŤ

Garantovaný čas začiatku riešenia problému do max. 2hodín. 100% dostupnosť technikov v pracovnej dobe.

NEPLAŤTE ZA ODPRACOVANÝ ČAS

NEPLAŤTE ZA ODPRACOVANÝ ČAS

U nás si platíte za to, že Vám všetko funguje. Žiadne ďalšie náklady za zbytočne odpracované hodiny.

ZNIŽOVANIE NÁKLADOV

ZNIŽOVANIE NÁKLADOV

V oblasti IT prehodnocujeme technológie. Znižujeme náklady aj tretích strán. Telekomunikačné prostriedky, internet.

ODBORNÉ VECI POVIEME JEDNODUCHO

ODBORNÉ VECI POVIEME JEDNODUCHO

Technické riešenia komunikujeme klientom v jednoduchej a zrozumiteľnej forme. Nemusíte sa obávať, že niečomu nerozumiete.

EFEKTIVITA

EFEKTIVITA

Prístup a zdieľanie emailov, kalendárov, úloh, súborov a programov kdekoľvek. Zjednodušujeme a urýchľujeme prácu zamestnancov.

BEZPEČNOSŤ

BEZPEČNOSŤ

Obnovíme komplet Vaše IT aj po krádeži alebo požiari. Zabezpečujeme viacúrovňovú zálohu dát.

RÝCHLOSŤ RIEŠENIA

RÝCHLOSŤ RIEŠENIA

Požiadavky začíname riešiť v priemere do 9 minút od nahlásenia cez náš HelpDesk systém. SMART hotline!

Ako vybrať kvalitnú IT firmu na správu IT?

Keď niekomu zaplatíte tak očakávate, že veci budú fungovať. Nie vždy to tak je, a preto tu je zopár bodov, na ktoré sa treba zamerať pri výbere firmy na správu Vášho IT, okrem rozsahu služieb a ceny.

Technická kvalita support tímu

Služby sú tak kvalitné ako ľudia, ktorí ich vykonávajú. Žiaden ITčkár nevie všetko v IT a nemá so všetkým v IT skúsenosti. Dodávateľská firma by preto mala mať tím vyskladaný z viacerých odborníkov na rôzne oblasti a k tomu ich mať rozdelených podľa skúsenosti.

Bezpečnosť dát

ITčkár ako administrátor potrebuje plné práva prístupu do všetkého, aby vedel pracovať. Kvalitná IT firma by mala mať kvalitnú politiku hesiel a prístupov.

Monitoring

Kvalitná IT firma monitoruje všetko čo sa dá u klienta, aby dokázala zamedziť problémom ešte skôr, ako sa stanú obmedzením pre klienta.

Vypracovaný havarijný plán

Ako rýchlo dokáže IT obnoviť plnú funkčnú prevádzku IT? Koľko hodín práce všetkých zamestnancov sa stratí? Ako majú postupovať a koľko to bude trvať? Viete, že sa to dá spraviť aj tak, aby maximálny výpadok alebo strata bola rádovo v minútach? Máte vypracovaný havarijný plán, ktorý spĺňa Vaše požiadavky?

Testovanie obnovy IT

Ak niečo zálohujeme ešte to neznamená, že záloha je v poriadku a v prípade potreby bude bezproblémovo fungovať.

Preto pravidelne aspoň raz do týždňa treba testovať obnovu celého IT, respektíve podľa dohodnutého havarijného plánu, aby to bolo v súlade s maximálnou stratou dát.

Kvalitné procesy

ISO 9001 certifikovaná firma je zárukou kvality procesov vo firme, ktorá poskytuje služby klientovi, aby sa zamedzilo množstvám chýb v komunikácii a v procesoch a zabezpečila sa tak kvalita služby.

SMART hotline

SMART hotline linka uľahčuje a spríjemňuje klientom komunikáciu s nami. Zároveň je dôležité vyhodnocovanie telefonických hovorov, čo technikom poskytuje spätnú väzbu a námety na zlepšenie. 

Helpdesk systém

Dôležitá je aj starostlivosť o zákazníka. Na to, aby firma poskytovala kvalitný zákaznícky servis by mala mať user-friendly zákaznícky portál ideálne prepojený s hotline linkou, kde zaznamenáva požiadavky klientov a sleduje ich riešenie.

Flexibilita

Profesionálna IT firma sa prispôsobuje konkrétnym potrebám zákazníka, pružne reaguje na jeho podnety, komunikuje v čase, kedy to vyhovuje klientovi. Ak je to potrebné IT riešenia robí aj mimo pracovnej doby., resp. cez víkendy.

Dohodnite si bezplatnú IT analýzu

Každá firma je jedinečná. Chceme Vám dodať kvalitné riešenie na mieru podľa Vašich potrieb. Na to potrebujeme zistiť, aký je u Vás aktuálny stav IT, zistiť ako pracujete, aké sú Vaše problémy a kam sa chcete dostať v budúcnosti.

Kniha riešení

Vydali sme Knihu riešení

Naše reprezentatívne projekty z rozličných oblastí sme spísali a vydali o nich knihu, ktorú sme nazvali Kniha riešení.Na stretnutí vám ju radi dodáme.
Vydali sme Knihu riešení